uwu

by hentai dude

supported by
raizon937
raizon937 thumbnail
raizon937 Another club banger for the 2D shawty's. Keep up the good work!
1$88.
1$88. thumbnail
1$88. Always with that ?
Trevarr
Trevarr thumbnail
Trevarr the pitched octaves really add a deepness to the uwu in the track
takoyaqi
takoyaqi thumbnail
takoyaqi Truly inspirational my man. Every time I hit a bitch with that uwu I'll throw a bless up for you the next morning. Appreciate it.
missART
missART thumbnail
missART u w u need I say more. another lit track from HD
/
  • Streaming + Download

    Includes high-quality download in MP3, FLAC and more. Paying supporters also get unlimited streaming via the free Bandcamp app.

      name your price

     

about

it's a song about hitting bitches with the uwu

lyrics

[Chorus : Hentai Dude]
hit that bitch with the uwu
h-hit hit… hit that bitch with the uwu (u wu wu)
hit that bitch with the uwu
h-hit hit… hit that bitch with the uwu (u wu wu)
x4

[Verse 1 : Hentai Dude]
owo what’s this, spittin bars so slick
keep a leash up on your hoe cuz she slidin’ on my dick
hit her with the uwu then she fiendin for my shit
bump and grindin in the bed, gettin wet all on my dick, uh

baby, you’re so sensual
you got a senpai captivated with your visual
just lemme know if you a cute imouto down to roll
and we can squad up to japan, yeah that’s factual

i ain’t really tryina front but they been sayin I’m the man
yeah I navigate my lifestyle, I always had a plan
now I’m stackin up my money, spendin’ time up in japan
drop a stack 100 doujins, but I’m easy with these grands

if you tryina get HYPE lemme see those fuckin hands
pop that pussy for a real senpai while I throw these bands
I’m the admiral on deck, these boat girls I always command
harajuku style flexin, moe girls they be the fam, aye

[Chorus : Hentai Dude]

[Verse 2: Hentai Dude]
Yeah you know we get it poppin'
Fuck it throw it never stoppin'
Cashin' out on 2D titty in the club like it be nothin'
Hit Akiba, Ikebukuro, then Naka(no) yeah we stuntin'
Down that Broadway (Nakano Broadway) I be flexin'
Moe shoujos while we bumpin

Yeah these bishoujos cute, these 3D girls they /okay/
But they lackin' that 2d, so senpai send em away
See me out every night like "homie fuck a last train"
Ballin' out on a taxi because my flex be insane (taxis in Japan are hella expensive)

Yeah, went from a neet up in his basement
To Japanese dreams, walking on that 2d pavement
Now I got it poppin, said that I would never make it
Now they hit my DMs with a feature and a payment

So I'ma stay on my shit, yo 3d girl on my dick
Live in Japan now, but my flow so foreign just like my whip
I be straight memein' my shit, Hentai Dude really legit
And one more time, yeah, tell me, aye, whatchu gon' hit?

[Chorus : Hentai Dude]

credits

released June 7, 2017
credits : me i made it

tags

license

all rights reserved